dinsdag 18 oktober 2016

Informatie verwerken tot een tekst

Dag allemaal,

Deze les zijn we gestart met de inhoudelijke uitwerking van ons thema. Jullie maakten eerder al zoekvragen, nu zochten jullie in je boek of artikel antwoorden op die vragen.
Daarna hebben we ook nog informatie over ons thema op internet gezocht. Die informatie van internet kon je kopiëren en plakken in een tekstdocument.
Dit is de inhoudelijke voorbereiding van onze presentatie!

Opdracht

- Zoek nog informatie in je boek of artikel en typ het bij de passende vraag van je Word document.
- Zoek ook nog informatie op internet over je vragen. Kopieer kleine stukken tekst naar je tekst.
- Heb je nog informatie van een andere bron. Zet het dan ook in je Word document.

Volgende les doen we dan de opmaak van ons Word document. Daarna zijn we klaar voor PowerPoint!

Veel succes!

5 opmerkingen:

  1. Het is veel zoektocht, leeswerk , kopieer en plakwerk ,succes aan iedereen van de klas !!!
    Mady

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is veel werk om alles op te zoeken omdat ik maar een boekje heb van Maltezer, maar ik vindt veel op tamelijk op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mijn best maar het is niet zo simpel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb heel wat informatie gevonden om het internet.
    De info uit de boekjes is niet veel zaaks.
    Foto's bijvoegen is niet zo goed gelukt, maar dat leren we nog wel zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komaan, dames, jullie zijn goed bezig!
    Groetjes van Leen

    BeantwoordenVerwijderen